سرخط خبرها

مشکل سیستم شارژ «من‌کارت» در نیمی از ایستگاه‌های مشهد برطرف شده است

  • کد خبر: ۱۱۱۸۶۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
مشکل سیستم شارژ «من‌کارت» در نیمی از ایستگاه‌های مشهد برطرف شده است
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: بنا به هماهنگی انجام شده با مدیریت شهری تا رفع نقص سیستم شارژ من‌کارت، هزینه بلیت‌های تک سفره نیز مانند من‌کارت، معادل هزار تومان لحاظ خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  وحید مبین مقدم در این خصوص افزود: با توجه به وجود آمدن مشکل در سیستم‌های شارژ من‌کارت تصمیم گرفته شد تا برای رفاه حال زائران و مجاوران راهکار‌هایی پیش‌بینی شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس تا اطلاع ثانوی زائران و مجاوران می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف پرداخت هزینه از خدمات قطار شهری مشهد استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: یکی از این روش‌ها استفاده از بلیت تک‌سفره است که اکنون به قیمت هزارتومان در ایستگاه‌ها عرضه می‌شود.

مبین‌مقدم ادامه داد: همچنین شهروندانی که موفق به شارژ من‌کارت خود شده‌اند می‌توانند از طریق من‌کارت هزینه سفر را پرداخت کنند، پرداخت از طریق موبایل‌های دارای قابلیت NFC نیز در ایستگاه‌ها فراهم شده است، در صورتی که تجهیزات و روش‌های فوق در ایستگاه‌ها با اخلال مواجه شود مسافران می‌توانند با پرداخت وجه نقد از خدمات استفاده کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه اکنون کارشناسان فاوا در ایستگاه‌ها در حال راه‌اندازی سیستم‌های شارژ من کارت هستند، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌شده مشکل دستگاه‌ها در نیمی از ایستگاه برطرف و مسافران می‌توانند از طریق من کارت از خدمات قطار شهری استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->